
Управління якістю
На базі ДП «Львівстандартметрологія» працює Орган сертифікації систем управління (ОССУ), який виконує роботи з сертифікації :
- систем управління якістю;
- систем екологічного управління;
- систем управління охороною здоров'я та безпекою праці;
- систем управління безпечністю харчових продуктів;
У своїй роботі ОССУ керується принципом неупередженості та відповідає за свої рішення щодо надання, підтримування, розширення, скорочення, призупинення або скасування сертифікації. Зобов’язання стосовно забезпечення неупередженості ОССУ затверджені Політикою в сфері якості ДП "Львівстандартметрологія" та Декларацією персоналу Органу сертифікації.
Для проведення сертифікації системи управління до ДП «Львівстандартметрологія» необхідно подати заповнену заявку та опитувальну анкету встановленого зразка:
- форма заявки на сертифікацію систем управління; зразок заповненої заявки;опитувальна анкета;
- форма заявки на сертифікацію системи екологічного управління; зразок заповненої заявки;опитувальна анкета;
- форма заявки на сертифікацію систем управління безпечністю харчових продуктів;зразок заповненої заявки; опитувальна анкета;
- форма заявки на сертифікацію систем управління гігієною та безпекою праці;зразок заповненої заявки; опитувальна анкета.
Вартість робіт по сертифікації систем управління підприємств визначається на підставі граничної трудомісткості робіт та затверджених методик розрахунку вартості робіт з сертифікації.
Вартість робіт із сертифікації систем управління залежить від тривалості аудиту заявника. При визначені терміну аудиту в ОССУ визначають час, якій необхідний для планування, а також для цілковитого й результативного завершення аудиту системи управління. При складані нормативу трудомісткості робіт враховують такі аспекти:
- вимоги стандарту на систему управління;
- розмір організації заявника та кількість філій;
- складність виробництва (послуг) заявника;
- залучення зовнішніх виконавців;
- результати попередніх аудитів.
Під час проведення процедури сертифікації персонал ОССУ керується відповідними методиками щодо перевірки та оцінки системи управління.
Впровадження на пiдприємствi сучасних системи управлiння сприяє:
• стабільному випуску продукції високого рiвня якостi;
• пiдвищенню довiри споживачiв до якостi продукцiї пiдприємства та розширенню ринкiв збуту;
• успiховi в тендерах та полегшенню укладання договорiв (контрактiв) на поставку продукцiї;
• покращенню вiдносин з замовником, громадськiстю, мiсцевою владою та пiдвищенню iмiджу пiдприємства;
• випуску безпечної харчової продукції;
• визначенню найбiльш рацiональних методiв контролю за забрудненням;
• зменшенню ризику вiдповiдальностi за забруднення;
• можливостi коригувати свою дiяльнiсть до того, як буде нанесено шкоду навколишньому середовищу;
• появi додаткових можливостей для iнвестування;
• можливостi подолання нетарифних бар'єрiв для просування продукцiї пiдприємства на свiтовий та європейський ринки;
• використанню у рекламi продукцiї пiдприємства, посилань на наявнiсть сертифiкатiв на систему управлiння якiстю, систему управління безпечністю харчових продуктів та систему екологiчного керування.
Необхідність створення систем управління
В умовах ринкової економіки успішна діяльність будь-якої компанії можлива лише в тому випадку, коли вироблені нею продукція та (або) послуги:
• відповідають чітко визначеним потребам, середовищу застосування і призначення;
• мають необхідні споживчі властивості;
• відповідають діючим (прийнятим, погодженим) нормативним документам;
• відповідають чинному законодавству та іншим вимогам суспільства;
• пропонуються покупцеві за конкурентоспроможними цінами;
• обумовлюють одержання прибутку.
Як досягти цього?
Міжнародні стандарти серій ISO 9000, ISO 14000, ISO 22000, ISO 45000 дають на це питання однозначну відповідь - необхідно створювати системи управління, під якими розуміємо сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів.
Система управління якістю (СУЯ) підприємства будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники (ресурси), що впливають на якість продукції і послуг. Управління якістю повинно бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання випуску продукції незадовільної якості.
СУЯ фірми значно впливає на результати цінової і нецінової конкуренції, а також забезпечує можливість зниження собівартості виробленої продукції. Дієва та ефективно діюча система управління якістю здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити появу непродуктивних втрат і дефектів у всіх сферах діяльності компанії. СУЯ орієнтується на виявлення причин дефектів і недопущення їх у майбутньому фахівцями підприємства.
СУЯ також дає впевненість вищому керівництву в тому, що діяльність організації близька до оптимальної, і забезпечує керованість характеристиками продукції чи послуг, які надаються. Наявність у фірми ефективної системи управління дозволяє реагувати на різні вимоги ринку, забезпечити запас стійкості та завойовувати нові ринки.
Сертифікація систем управління - шлях до підвищення якості та конкурентоспроможності продукції та послуг.
Порядок розгляду апеляцій, скарг і спірних питань
Порядок сертифікації систем управління
Правила визначення трудомісткості, тривалості та вартості робіт з сертифікації систем управління
Правила використання клієнтами сертифікатів і знаків сертифікації систем управління
Останні новини
Добрий господар розпочинає підготовку до зими ще з літа! Так і громада міста Львова вже готується до нового опалювального сезону. Під час зростання…
ДП “Львівстандартметрологія” успішно пройшло процедуру прекваліфікації з метою участі в Програмі підтримки бізнесу у Львівській області на період…