Система управління якістю організації будується з урахуванням головної умови, згідно з якою необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники (ресурси), які впливають на якість продукції і послуг. Управління якістю має бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання випуску продукції незадовільної якості.
У будь-якій системі можна виділити окремі частини, які виконують деякі функції і взаємодіють один з одним. Будь-яку систему можна розглянути як елемент (компонент) більшої системи - надсистеми, або суперсистеми.
Одним з ключових принципів побудови системи управління (менеджменту) якості є процесний підхід: діяльність організації складається з ряду взаємопов'язаних процесів. При цьому вихідні дані одного процесу є вхідними для наступного. Тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їх послідовності і взаємодії, управління процесами і зв'язками…
Детальніше